Första maj

Bild från söndagens promenad med Patrik, svärföräldrarna och Takida.
 
Medans många var lediga idag så har jag jobbat idag trots röd dag pga första maj. Men det var bara den turen som jag brukar jobba på helgerna. Patrik kom och hämtade mig från jobbet och när man kom nära mig så hade det hänt en trafikolycka. Så fick åka en omväg den sista biten för att komma hem.
 
När man kom hem så spelade vi lite Uno och så åt vi mat också. Innan vi åkte hem till svärföräldrarna. Patrik skulle hämta något där som dom glömde ta med när dom kom hit i söndags.
 
Nu blir det en lugn kväll här och ladda batterierna inför morgondagens arbetsdag.
#1 - - Heléna:

Så fin bild! Låter som att du har haft en bra dag trots jobb - precis som jag :D God natt fina vännen och sov så gott <3

Kramar <333

Svar: Tack så mycket fina vännen. Hoppas att du har sovit gott i natt, jag sov inge vidare i natt. Vaknade flera gånger i natt. <3
Kramar <333
adnilas