Karneval

Det har som sagt varit karneval här i helgen. Jag och Patrik var under lördagen och tittade på karnevaltåget. Vi begav oss till stan tidigare för att äta lite mat och god dryck. Mina föräldrar kom också och hängde med oss. Dom tog bussen in hit. Sen följde vi med dom till bussen när dom skulle åka hem igen innan vi begav oss hem till mig.
 
Patrik sov över här i natt. Ett besök på Lidl blev det också imorse när dom hade öppnat. Såg att dom hade Capribyxor i min storlek denna vecka. Så jag köpte två par såna. Jag har ju ett par i längre modell och tycker att dom är så sköna.
 
På eftermiddagen idag blev det en promenad hem till Patrik då Patrik hade tvättid och jag tvättade min tvätt också hos honom. Då det var någon hade snott min tvättid tidigare i veckan.
 
Nu blir det en lugn kväll och ladda inför en ny arbetsvecka!