Så kan det gå

Det är min jobbhelg, så idag har jag jobbat. Patrik kom och hämtade mig från jobbet. Då åkte vi ut till Sätra och åt mat på Dinners. Sen gick vi in på Kandy´z och köpte lite godis. Det var första gången vi handlade godis där sen dom öppnade. Det var förra året har jag för mig, om jag inte minns helt fel.
 
Sen tittade vi på kvartfinalen i fotbolls-VM mellan Sverige och England. Sverige förlorade. Så kan det gå. Man kan inte vinna jämnt. Sverige har ändå gått långt i fotbolls-VM. Nu blir det en lugn kväll och ladda batterierna inför veckans sista arbetsdag imorgon och sen väntar 2 lediga dagar.
#1 - - Heléna:

Hoppas du har haft en bra helg trots jobb och att du får en riktigt fin kommande vecka <3

Stora kramar fina Linda <3

Svar: Tack.. jag har haft en bra helg trots jobb och hoppas att du hade en bra helg. <3
Tack detsamma och stora kramar fina Heléna <3
adnilas