Hithills av samlingen

Här kommer hela samlingen av mina muminmuggar. I skrivande stund så har jag 33 stycken muggar. Fler lär det bli. Jag skulle vilja ha även dom som har utgått. Men dom kan bli dyra om man hittar på tradera eller på någon sälj-sida på Facebook.
 
Jag vill inte ge hur mycket pengar som helst heller. Även fast värdet kan öka på dom när dom har utgått ur sortimentet.
#1 - - josefine:

Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg (:

Svar: Tack detsamma :D
adnilas

#2 - - P i X E L I E – Erica Pettersson:

Wow! Det var ingen dålig samling! :-D
Muminmuggarna är verkligen härliga. Jag älskar att titta på den här typen av bilder, då jag älskar hur färgglatt det blir!

Själv har jag bara en; den rosa som står längst ut till höger, andra raden nerifrån :-) Fick den i julklapp förra året.

Ha en toppenhelg!

Svar: Det har blivit en hel del i samlingen hithills. Fler lär det bli också. :D Färgglatt blir det när man tar typ sådana här bilder. :D
Den är fin som du fick i julklapp. Alla är ju fina men vissa är lite extra fina. :D

Tack detsamma! :D
adnilas