Om lördagen..

Söndag idag och snart är det en ny arbetsvecka igen. Idag är vädret inte lika bra som det var igår. I alla fall hithills av dagen. Aja.. man kan inte få allt.
 
Lördagen denna helg har varit händelserik. Promenader, umgåtts med Patrik, träffat en massa folk, varit i Köping och så tittat på Eurovision Song Contest.
 
Jag köpte en orkidé igår. Vi får se hur det går med den. Men orkidéer ska vara lättsköttna. Jag hoppas att jag får den att blomma om sen.
 
Jag och Patrik var till Köping för att köpa present till Alva. Sen tittade vi på lite bilar och lite annat. Bilmuseumet hade ordnat denna tillställning. :D
 
När vi var tillbaka i Arboga igen så tog vi en promenad och hamnade inte så långt förrens man träffade på en kollega och vi gick och tittade på när några andra vi känner som fiskade.
 
På kvällen tittade jag på Eurovision Song Contest. Sverige hamnade på en femte plats. Men jag gillade inte vinnarlåten som var Portugals. Men men..
#1 - - Heléna:

Så fina bilder :D Orkidén är jättefin! Jag gillade inte heller vinnarlåten...

Kramar <3

Svar: Tack.. Jag gillar denna orkidén. Får se om jag lyckas med den. :D Ok.. då är jag inte ensam att tycka det om vinnarlåten. :D
Kramar <3
adnilas