Tar helg..

Idag så mår jag bättre. Så jag var iväg och jobbade. På min avdelning på jobbet fick sluta tidigare. Vår arbetsledare släppte oss tidigare när allt jobb var klart. Men eftersom jag åkte med Patrik till jobbet så fick jag gå hem. Men det var skönt med en promenad hem.
 
Sen när Patrik hade slutat så kom han och hämtade mig. Då åkte vi till Köping och handlade på Willys. Så nu har man fyllt på med mat i kyl och frys igen. Skönt när det är gjort.
 
Nu blir det en lugn kväll efter en arbetsvecka. Ha en trevlig helg alla! ♥
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

önskar dig en härlig kväll!!
//Angelica

Svar: Tack.. hoppas att du hade en härlig kväll du också. :D // Linda
adnilas

#2 - - Heléna:

Härligt att du mår bättre! Ja, en promenad är alltid skönt :D Så vackra lupiner! Hoppas du får en riktigt fin och mysig helg finaste Linda <3

Kramar <3

Svar: Ja, det är inge roligt att vara sjuk. Ja, det är ju det med en promenad. Tur att regnet höll sig borta så att jag kunde gå hem. :D Lupiner är så vackra. :D Tack detsamma finaste Heléna. <3
Kramar <3
adnilas