Onsdagsnöje

Idag har jag jobbat efter ledigheten efter jobbhelgen. Och efter jobbet så hade jag tvättstugan. När jag var nere i tvättstugan så roade jag lite med att ta en selfie.. Något ska man väl få roa sig med lite när man tvättar. Haha.
 
Mellan jobbet och tvättstugan så hann jag faktiskt följa med Patrik till affären. Då träffade vi på min kusin och hans fru. Roligt att träffa på dom även bara för en liten pratstund. Det var ett tag sedan faktiskt.
 
Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll alla! ♥
#1 - - Heléna:

Klart att man ska ta en tvättstugeselfie :D Fin blev den ju också :D Jag klarade av tvätten redan igår och midsommarstädningen också så nu är det fint här hemma :D

Kramar <3

Svar: Ja, eller hur? :D Tack så mycket. :D Visst är det skönt att ha sådant gjort inför helgen? :D

Kramar <3
adnilas

#2 - - Asylmamma:

Helt rätt! Alla sätt att få tvättstugan roligare är helt klart välkomna 👍🏻

Svar: Ja, eller hur?
adnilas