Bilträff

Idag och imorgon är jag ledig efter jobbhelgen. Började denna ledighet med lite sovmorgon och en promenad. Riktigt skönt var det.
 
När Patrik kom hit efter jobbet så lagade vi mat. Det blev torsk idag. Gott blev det. Sen var vi iväg till Westerqvarn och gick på bilträffen där. Under sommaren så är det bilträffar på måndagar där. Idag var det mycket bilar och mycket folk. Härligt tycker jag.
 
Här kommer det några av bilderna som jag tog under bilträffen.
 
#1 - - Heléna:

Låter som en riktigt trevlig dag och så fina bilder!

Kramar <3

Svar: Det var en riktig trevlig dag.. Tack så mycket! :D
Kramar <3
adnilas

#2 - - Heléna:

Hoppas du har en riktigt härlig dag fina Linda! Jag har lyft fram dig en extra gång i min veckans blogg återblick idag <3

Kramar <3

Svar: Tack.. det har jag. Åh, vad kul. Då ska jag kika in.,<3

Kramar <3
adnilas