Handdukar

Idag så kom min syster hit och vi hade en systerdag nu när vi båda har semester. Härligt att umgås bara vi två ibland också. Vi drack lite kaffe när hon kom.
 
Efter att vi hade druckit kaffe så åkte vi ut till Dollarstore och kikade lite grann där. Johanna ville dit. Så vi åkte dit. Sen så åt vi lunch på Matbaren när vi ändå var i närheten.
 
Vi åkte ut till Marieberg galleria i Örebro när vi hade ätit lunch. Det blev lite fynd på Finlayson, det blev lite muminhanddukar. I olika storlekar. Och det var på rea också. Förrutom en av dom - den som är i kartongen på bilden. Det var farligt att gå in där då när man är Mumintokig som jag är. Hehe.
 
Sen åkte vi hem till mig igen och vi fikade och spelade lite Uno. Jag vann flest gånger. Så det har varit en mysig dag tillsammans med min syster idag. Det får man göra om.
#1 - - Heléna:

Låter som en riktigt härlig dag och så fina saker du har köpt! Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på kvällen fin du <3

Kramar <3

Svar: Tack så mycket.. Det var en riktigt härlig dag och jag är nöjd med sakerna jag köpte. Det var ju ändå på rea också. Hehe. Jag hade en fin kväll igår och hoppas att du också hade det fina du.. <3
Kramar <3
adnilas