Fullt upp!

Idag har man hunnit med en hel del faktiskt. Jag och Patrik åkte till Hallstahammar på förmiddagen och spelade minigolf med Patriks morbror. Det gick inte så bra för mig idag. Jag kom sist. Haha. Efter det så åkte jag och Patrik till svärföräldrarnas hus och vattnade blommor och tog in posten medans dom är på semester.
 
Sen åkte vi till Köping för att storhandla på Willys. Skönt att ha det gjort. Så slipper vi göra det i nästa vecka. Och vi behövde ju fylla kyl och frys hemma hos mig. Vi lagar mat och äter hemma hos mig ju jämnt, om vi inte blir bjudna på mat hos andra. Så vi har inte flyttat ihop än. Om det är någon som tror det.
 
Ha en trevlig helg alla! ♥
#1 - - Heléna:

Skönt med sådana dagar när man hinner med en massa, men att det ändå är trevliga saker man gör :D Så fin bild på dig <3

Kramar <3

Svar: Ja, verkligen.. :D Tack så mycket. :D
Kramar <3
adnilas