En promenad

Då var det söndag idag och imorgon är det dags att börja jobba igen efter semestern. Jag vet inte riktigt vart dessa veckor har tagit vägen för jag har inte riktigt hängt med. Haha. Så kan det gå. Hithills av helgen har varit faktiskt rätt lugnt. Skönt att få avsluta semestern på ett lugnare sätt.
 
Igår sen eftermiddag eller tidig kväll (beroende på hur man ser på det) så tog jag och Patrik en liten promenad. Vi gick till Höjen vid Meken. Det var ett tag sen nu sen jag tog en promenad ut dit.
 
Det är en fin natur därute tycker jag. Men tyvärr så tog jag inte så många kort på omgivningen denna gång då jag har tagit en hel del bilder där förrut och lagt ut vid tidigare tillfällen.
#1 - - Heléna:

Alltid lika härligt med en promenad i vacker natur och ännu bättre när man får ta den i sällskap av sin älskling :D Hoppas du får en fin kväll nu och känner dig redo för att jobba igen imorgon.

Kramar <3

Svar: Ja, visst är det så.. :D Det har gått bra att jobba igen efter semestern. :D
Kramar <3
adnilas