God fortsättning!

Då var man hemma igen efter två olika julfirande denna julafton. Jag och Patrik var först hos mina föräldrar och firade jul där. Min syster och hennes dotter var också där. Det blev mat, fika och julklappsutdelning.
 
Sen under Kalla Anka åkte vi hem till Patriks föräldrar och firade jul även där. Patriks bror med sambo var också där. Där blev det också mat och fika. Sen spelade vi lite kortspel. Patrik kom imorse till mig och vi hade julklappsutdening innan vi åkte på julfirande.
 
Det som jag fick i julklapp idag var, några av dom var tillsammans med Patrik:
♥ Burk med mumin på
♥ After Eight
♥ Presentkort på Ikea
♥ Upplevelse från Smartbox. Middag för 2-4 personer.
♥ Snögubbar som är prins och prinsessa.
 
Tack alla inblandade för en trevlig julafton. Ingen nämd, ingen glömd. ♥