Myspys!

Idag så cyklade jag till jobbet och Patrik har varit duktig han också då han har gått till jobbet. Jag är lite kattvakt åt några kollegor tills imorgon. Så jag har lätt att titta till katterna till och från jobbet då dom bor under vägen. Så det är lätt att slinka förbi där och titta till katterna. Och ge mat och så.
 
När jag hade tittade till katterna efter jobbet så var jag och Patrik iväg till ÖoB och Dollarstore. Patrik behövde en sak men hittade det på Dollarstore som han köpte.
 
Jag köpte denna ljuslyktan på Dollarstore. Jag gillar den verkligen.
#1 - - Heléna:

Så snäll du är som ställer upp och är kattvakt - uppskattas säkert :D Jättefin ljuslykta du har köpt!

Kramar <3

Svar: Ja, det är ju snällt av mig. Det uppskattades. Och det gick bra också. :D Tack så mycket. Jag gillar den verkligen. :D
Kramar <3
adnilas