Frågestund - svar

Nu ska jag svara på frågorna som kom i denna omgångens frågestund. Det blev några frågor om kärlek - ett ämne som jag inte brukar ta upp här i bloggen för jag vill lämna det utanför bloggen. Men jag ska försöka svara om det så gott jag kan.
 
Kul med frågestund igen :) Jag undrar hur du vill bo i framtiden. Vill du bo kvar i Arboga? Kan du tänka dig att flytta om du får jobb någon annanstans? Drömmer du om kärleken eller trivs du som singel?
Jag tänka mig faktiskt att flytta från Arboga om jag får jobb någon annanstans, men jag kan också tänka mig att bo kvar här också om jag får jobb här i stan. Allt bereoende på vart jag får jobb någonstans. Visst drömmer jag om kärleken, men det kommer när det kommer.
 
Har du haft förhållande någon gång?
Jag har mest dejtat faktiskt.
 
Hur ser dina framtidsplaner ut? Drömmer du om barn och familj eller vill du leva själv? Har du någon speciell kille/tjej som håller ditt hjärta i nuläget? :)
Jag vill först och främst att få ett jobb. Sen drömmer jag om barn och familj. Just nu har jag inget förhållande eller dejtar inte någon kille.
 
Hej! Snart påsk med allt vad det innebär, vad är det göttigaste du skulle tänka att få i ditt påskägg? :)
För mig är det choklad och lakrits som jag skulle tänka mig att få i mitt påskägg. Det är mitt favoritgodis. Men nu har jag inte fått något påskägg på några år och jag vet inte om jag får något sådant i år.