Änglavingar

Jag fick denna av mina föräldrar - bebisen som sover i änglavingar. Jag bara älskar den. Den är så fin. Det finns massor med fint där dom beställde denna ifrån. Dom beställde den ifrån HÄR.
 
Jag ska ha ett ljus bredvid den har jag tänkt i alla fall. Så att jag kan tända ljus för en liten ängel i himmelen när jag tänker på henne. Jag ska inte gå in på vem eller historien bakom det, inte här i bloggen - i respekt för dom berörda.
 
#1 - - Anonym:

Jättefin ängel, men sorgligt med flickan i himmeln. /Malin

Svar: Tack! <3
adnilas

#2 - - Linn Strömberg:

Åh så himla fin!

Svar: Tack... Visst är den? :)
adnilas

#3 - - Boel:

Åh vad söt!

Svar: Tack.. Visst är den? :)
adnilas

#4 - - Emma Engström :

Så söt den är! :)

Svar: Tack.. ja, eller hur? :)
adnilas

#5 - - MADDISENJ.SE:

Den var riktigt fin

Svar: Tack så mycket :)
adnilas