Mot sitt slut..

Denna helg håller på att glida mot sitt slut. Som vanligt så går det fort. Vad har denna helg bjudit mig då?!
 
Som sagt så började jag helg med att jobba ideellt på Smedjan i fredags, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Tyckte att det gick gallant faktiskt.
 
Lördagen var en händelserik dag. Då hände; Syster med familj var här och vi var iväg och bowlade, sen en snabb sväng på Smedjan som gäst innan jag gick hem till Camilla för en trerättersmiddag.
 
Söndagen har varit en lugn dag, men det kan vara skönt det också. Men dock så var jag och mina föräldrar till Eskilstuna och lunchade på ChopChop. På hemvägen var vi till Tumbo Möbler och kikade lite grann där.
 
Så det har varit en trevlig och bra helg för min del.
 
Inga bilder från helgen kommer inte med i detta inlägg då jag inte har fört över bilder från min mobil till datorn än.