Hithills av påsken

Tidigt under långfredagen så åkte jag och mina föräldrar till Täby. Hem till min syster med familj. Vi var barnvakt till Alva tills idag (påskafton). Alvas farmor, farfar och farbror tog över barnvaktande då. Tills imorgon.
 
Vi åkte till Tumba till en av mina morbröder unde långfredagen istället. Tänkte åka dit när vi ändå hade Alva. Dom träffar ju inte Alva så ofta. Alva tyckte att det var roligt att åka i morfars bil dit till Tumba.
 
Idag var Alva så gullig. Hon sa att jag var hennes älskling. Då frågade jag om hon var mosters älskling och det var hon. Sen gav hon mig en kram. Det värmde i mosters (mitt) hjärta. ♥
 
Alva lånade min digitalkamera och tog lite bilder. Dom bilder som inte är på Alva har Alva tagit, hon tog en massa andra bilder också som t.ex. på tv:n.