Tjugofem år!

Jaha, idag fyller jag år nämnligen 25 år. Som jag skrev förra året på min födelsedag så fyller jag från och med i år 25 år varje år eller nåt. Haha.. :P

Men i alla fall så har dagen varit bra idag. Och jag tackar så mycket för alla grattishälsningar som jag har fått hithills idag. =)


Vi fikade här hemma med prinsesstårta. MUMS! =)


Denna film fick jag i present och pengar. Man blir aldrig för gammal för Disneyfilmer. ;)


2 buketter med nejlikor i olika färger fick jag också.


Titta så fint kort jag fick med posten. Den fick jag av min barndomskompis Minna (vi är fortfarande vänner) som har gjort den själv. =)


Sen har jag, mamma och pappa varit till Chili Nam Nam. ;)
#1 - - Billy:

Ja, nu blev jag sugen på käk också hehe.

Lejonkungen är en klassiker man inte växer ifrån. Bäst o passa på. för när den väl dras in dröjer det ett tiotal år innan den kommer ut igen :P