Snabb besök

Idag har jag varit på stan. Först en sväng på stan på förmiddagen, då jag var in på systemet och köpte cider till lördagens fest som jag ska ha ihop med en kompis. Hon har också nyligen fyllt 25 år, så vi ska fest ihop på lördag.

Sen hem en sväng efter ha varit på systemet. Sen när det var lunchdags så var jag till Ezprezzo och åt lunch där. Jag tog bakad potatis med kycklingröra. Gott var det. Efter ett tag kom mamma dit med när hon hade kommit hem från jobbet. Efter att vi hade ätit klart så var vi in på Kappahl när vi ändå var i närheten. Jag köpte ett par nya byxor. Det behövs ju alltid. ;)

Vi har även haft ett snabb besök här idag av min kusin Maria och moster Pirkko på sen eftermiddagen. Jag fick present av dom och det var presentkort på Kappahl. Vad bra, eftersom jag köper oftast kläder därifrån, i alla fall på den senaste tiden.


Detta åt jag till lunch idag. MUMS vad gott! ;)