Irriterande!

Nu sitter jag vid pappas stationära dator och skriver. Min laptop krånglar igen, det är andra gången på 3 dagar. Suck. Jag har lust att kasta laptopen åt skogen, helst nån annanstans.

När jag startar min laptop så kommer jag till det läge när man stänger av på felläge och man startar om igen (nåt liknande) och så ska man välja nåt så att det ska fortsätta att starta men då tjuter den bara. Suck.. inte så roligt.

Det var likadant i måndags kväll när jag hade kommit hem efter ha jobbat kvällspass. Sen när pappa skulle titta vad det var för för fel igår så funkade det som det skulle. Men nu är det samma visa igen. Dubbelsuck.

Aja.. det är som det är. Och jag vill inte klaga i hela inlägget här. Solen skiner här efter gårdagens bakslag. Det snöade i några timmar här på förmiddagen igår. Men härligt att se solen igen. Man blir ju glad av solen. =)
#1 - - Mommen:

Solen kan vi glädja oss åt även här Hoppas det ordnar sig med laptoppen!