Dubbelsuck..

Nu kommer det en fortsättning på förra blogginlägget, det inlägg som är under detta. Den som handlar om min laptop som krånglar. Detta inlägg kommer bli att lite klagande eller nåt sådant så att ni vet.

Ni som inte vill läsa om klagomål så fortsätt inte att läsa detta inlägg då och kom inte och klaga om det jag skriver om, för det är min blogg och jag skriver det jag känner för.

När jag sätter på datorn så blir det samma sak som jag skrev i förra inlägget, men när pappa ska sätta på den och fixa detta så funkar det till slut. Men sen när jag stänger av den så blir det ju samma sak nästa gång jag sätter på datorn.

Det är inte så kul att det ska bli så här varje gång man ska sätta på laptopen. Att det ska funka som det ska den ena stunden och att det inte funkar den andra stunden. Vet inte vad man ska göra heller, jag är inte så jätteteknisk av mig. Att jag inte kan fixa allt när nåt krånglar. Men men.. det är som det är.