Så länge jag är nöjd..

Jag vet inte hur många gånger jag har ändrat i detta fönster under dessa år som jag har bott i denna lägenhet. Jag har tappat räkningen vid det här laget. Haha. Men det är roligt med lite små ändringar lite här och var i lägenheten ibland.
 
Sen får vi se hur länge jag kommer att ha det så här i fönstret innan jag ändrar nästa gång. Den som lever får se. Men jag är nöjd med att ha det så här i alla fall. Så länge jag är nöjd så kommer jag att ha det så här.
 
Ha en fortsatt trevlig onsdag på er! ♥
#1 - - Heléna:

Så fint du har det i fönstret! Visst är det roligt att flytta runt lite på sakerna lite då och då och när det närmar sig advent och jul så brukar det ju bli rätt så många ändringar under en tid. Massor av stora kramar till dig finaste vännen 🤗❤️❤️❤️

Svar: Tack så mycket. Ja, det är ju det. Kommer nog kanske ha så här fram tills advent och jul. Sen får vi se om jag ändrar tillbaka till detta sen när det är dags att plocka bort julen. Massor av stora kramar till dig finaste vännen ❤️❤️❤️
adnilas