Katten och månen!

Det var ett tag sedan nu jag ritade, så idag tog jag fram papper och pennor. Så detta blev resultatet, så det blev inget avvancerat. Det är en katt som sitter och tittar på månen.
 
Det är ju så roligt att rita ibland. Det kan vara avkopplande innan eller efter jobbet att sitta och rita lite grann. Om man gillar att rita vill säga. Och jag ska ju jobba kväll idag.
 
Ha en fortsatt bra torsdag! ♥
#1 - - Heléna:

Så fin bild! Jag älskar att både rita och måla, men har inte kommit mig för att göra det nu på väldigt lång tid. Har inte riktigt hittat inspirationen. Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen! Massor av stora kramar till dig finaste vännen ❤️❤️❤️

Svar: Tack så mycket! Ja, man måste hitta inspiration innan man ritar eller målar. Massor av stora kramar till dig finaste vännen ❤️❤️❤️
adnilas

#2 - - Tess:

Gud vad duktig du är på att teckna fina du :) <3 Kramar <3

Svar: Tack så mycket!
adnilas