I efterskott..

Jag har jobbat denna helg och nu väntar 2 lediga dagar under måndagen och tisdagen. Idag efter jobbet så firade vi Patrik i efterskott. Närmare bestämt ca 1 månad då han fyllde år den 22 januari. Den helgen vi skulle fira honom så blev det inte av då av olika anledningar. Så det blev av idag istället.
 
Vi var hos svärföräldrarna i Valskog då vi var ganska många. Varken jag eller Patrik har plats för så pass många i våra lägenheter. Tur att svärföräldrarna har plats. Patrik hade beställt smörgåstårta från Ica Maxi i Köping som vi var och hämtade efter jobbet innan vi åkte till Valskog. Då köpte vi även lite fika också.
 
Nu blir det en lugn kväll här. Ha en bra söndagskväll. ♥
#1 - - Heléna:

Så fin smörgåstårta! Ja, ibland får man skjuta på firandet tills det passar bättre.

Hoppas du får riktigt fina lediga dagar nu finaste vännen! 💖

Stora kramar finaste Linda 💖💖💖

Svar: Ja, den var fin och god. Precis.. det får man göra ibland.
Tack.. det får jag säkert! Hoppas att du får en bra start på veckan finaste vännen! <3

Stora kramar till dig finaste Heléna! <3 <3 <3
adnilas

#2 - - MADDISENJ.SE:

Mums vad gott med smörgåstårta :D Härligt att ni fick till det nu i alla fall!

Svar: Det var mumsigt! Ja, det var härligt att vi fick till det nu! Jag kommer inte in på din blogg och läsa. Så ledsen över det, för jag gillar din blogg.
adnilas