Första muggen var..

Att jag gillar mumin har väl inte ungått någon? Det har jag gjort sedan barndomen egentligen, men jag började samla på muminmuggarna som vuxen. Om jag minns rätt så var det denna (se bild) var det den första muminmuggen jag köpte. Det var för 7-10 år sen och jag bodde fortfarande hemma då.
 
När jag flyttade hemifrån hade jag bara några styckna. Men sen när jag flyttade hemifrån och blev ihop med Patrik så blev det allt fler. Nu har jag alla muminmuggar som säljs i butik just nu. Det har utgått en hel del muggar och dessutom kommer det nya varje år.Jag har långt ifrån alla muggar.
 
Det ska komma ut två nya muggar i det ordinarie sortimentet i nästa vecka har jag för mig. Sen så kommer det säsongsmuggar också.
#1 - - Heléna:

Den är verkligen fin den muggen! Jag älskar också Mumin och Lilla My är min favorit 😍

Hoppas du får en fin kväll vännen!

Stora kramar finaste Linda 💖💖💖

Svar: Ja, det är det. Lilla My är också min favorit. 😍

Tack detsamma vännen!

Stora kramar finaste Heléna 💖💖💖
adnilas