Valborg!

Idag har man jobbat och så har vi slutat tidigare. Patrik hämtade mig från jobbet och vi åkte hem till mig. Duschade lite grann och så innan vi åkte hem till svärföräldrarna. Där blev vi bjudna på grillat och gofika. Det var inte bara årets första grillning, det var premiär grillning på deras nya grill. Det var riktigt gott.
 
Det var våran valborg det.. Eftersom omständigheterna är som det är just nu. Men nu blir det ligmt resten av kvällen. Hoppas att ni har en bra valborg! ♥
#1 - - Heléna:

Så mysig valborg! Jag jobbade också igår och sedan skulle vi egentligen grillat, men det ösregnade och blåste så vi flyttade grillningen till ikväll istället.

Hoppas du har en fin 1 maj finaste vännen! 💖

Massor av stora kramar finaste du! 💖💖💖

Svar: Ok, hoppas att ni hade bättre väder idag så att ni kunde grilla ni också. Vi hade tur igår med vädret ändå. Även om vi grillade igår så satt vi inne och åt pga att det var kyligt.
Jag har en fin 1:a maj. Jag har jobbat idag och nu är jag ledig resten av helgen. Hoppas att du också har en fin 1:a maj finaste vännen! <3

Massor av stora kramar finaste du! <3 <3 <3
adnilas