2 snabba om mig..

♥ Jag är ganska pysslig av mig.. Även om jag inte håller på något just nu. Har tidigare bland annat hållit på med smycketillverkning och skrapbooking..
 
♥ Mina favoritfärger är svart, blått och lila. Även om jag har mest svart i klädväg.. haha.
#1 - - Heléna:

Så fin bild på dig vännen och roligt att få veta lite mer om dig!

Hoppas du har fått en riktigt bra start på veckan finaste vännen! 💖

Massor av stora kramar finaste du 💖💖💖

Svar: Tack så mycket.. vad roligt att du tycker det, att det är uppskattad. :D
Hoppas att du också har en bra start på veckan finaste vännen! <3

Massor av stora kramar finaste du! <3 <3 <3
adnilas

#2 - - Emma Engström:

Åh att pyssla är ju så himla kul verkligen!! Svart och lila älskar jag :D KRAM <3

Svar: Ja, verkligen.. :D Kram <3
adnilas