Midsommarkryssning

Jag och Patrik har varit på kryssning nu under midsommar. Vi åkte med Cinderella på midsommaraftonen och kom hem på midsommardagen.
 
Vi hade tur med vädret under kryssningen och vi var ute mycket på däck. Vi träffade på några roliga människor som satte sig med oss när vi var ute på däck. Så mycket vi skrattade och hade kul. Roligt att prata lite med andra också.
 
På underhållningen lyssnade vi inte på så mycket då vi var ute mycket på däck. Men lite grann på partybandet Time Machine. Av dom lilla vi hörde så var dom bra.
 
Så jag och Patrik har varit nöjda med kryssningen. Borta bra men hemma bäst..
#1 - - Billy.E:

Vad trevligt ni verkar ha haft det. Själv så kryssar jag bara då när det är några stora dansband/artister ombord då det är en del av själva nöjet :P

Svar: Okej, här varierar jag lite när jag åker på kryssning. Jag kan inte alltid åka på kryssning när någon stor dansband/artist som man vill se uppträder, eftersom dom mest uppträder mitt i veckan när jag jobbar. Jag jobbar ju heltid och vill inte alltid ta semester då. Så då får man ta det underhållning som finns när man kan. :D
adnilas