Trettiotvå år!

Igår (26 oktober) så fyllde jag år. Men idag blev det lite firande. Mina föräldrar, svärföräldrar, Takida och svåger med sambo var här. Självklart så var ju Patrik också med. Det bjöds på köttfärspaj, sallad och bröd. Sen blev det lite fika också. Men ingen tårta idag.
 
Detta har jag fått i present:
♥ Muminbricka (den fick jag igår)
♥ Muminskål
♥ Rosévin
♥ Spakit
 
Tack alla som kom och firade mig idag. Nu är det bara att vänta på nästa firande som är nästa helg. Med dom som inte kunde komma denna helg.
 
Ha en trevlig lördagskväll alla! ♥
#1 - - Sofie:

Grattis i efterskott, vilka fina presenter!

Svar: Tack så mycket! :D
adnilas

#2 - - Billy:

Det är kul med ditt samlande av Mumin, kan du komma med förslag på nåt man också kan samla på för du blev jag med sugen på att bli en samlare :)

Svar: Roligt att du är sugen på att bli en samlare. Oj, vad svårt att komma med något förslag. Men kanske på något sort glas eller muggar i något märke eller något som du gillar. Antingen från någon loppis/second hand-butik eller från typ Cervera, Kitch'n etc..
adnilas

#3 - - Billy Erikssom:

Stort grattis i efterskott. Hoppas att ditt firande blev lyckat :)

Svar: Tack så mycket, det blev det. :D
adnilas