Nya möjligheter..

Då var det en ny vecka igen med nya möjligheter. Den här veckan erbjuder jobb, umgås med Patrik och lite roligheter i helgen. Så det ska bli mysigt i helgen.. Mer om det senare i veckan.
 
Jag och Patrik har träffats idag en stund efter jobbet.. Vi handlade på Asplunds och sen hem till mig. Åt gott och tittade på tv. Så det blev lugnt efter jobbet som vanligt.
 
Så här mysigt har jag det i vardagsrummet. Julduk på soffbordet och stjärnan lyser så fint i fönstret. :D
#1 - - Heléna:

Det låter som en bra start på veckan! Så fint du har fått det hemma :D

Kramar <3

Svar: Tack.. Jag är nöjd med mitt hem.. :D
Kramar <3
adnilas

#2 - - Anonym:

Du trivs verkligen med tillvaron det märks, ursäkta om jag inte kommenterat på länge, men inte haft tid eller ork till så mycket surfande på sistonde mer än mitt eget blogg skrivande. men hoppas allt är bra med dig annars?

Svar: Med mig är det bra.. vem du än är.
adnilas