Trivs i min etta

Här får ni en liten glimt om hur jag bor. Eller rättare sagt en liten bråkdel av det. Jag trivs verkligen i min lägenhet även om jag inte har lagt det sista piffet än. Men jag har inte bråttom med det. Det får lite pö om pö.
 
Sen så störs jag inte så mycket av grannar. Inte än så länge i alla fall. Jag hoppas att det fortsätter så. Håll tummarna på det.
 
Är rätt nöjd med denna del av lägenheten i alla fall. :)
#1 - - Matilda Berlin:

Förstår det! Så fint =) och den ser väldigt rymlig ut för att vara just en etta

Svar: Tackar.. Ja, det är den. Den är rätt stor för att vara en etta. Den är på 51 kvm. :)
adnilas

#2 - - MADDISENJ.SE:

Tack tjejen. Hoppas du får en fin start på nya veckan!

Svar: Tack detsamma! :)
adnilas

#3 - - Åsa :

Känner du inte för att flytta tillbaka till Köping nu när dina föräldrar är tillbaka i Köping.

Svar: Nej, inte just nu.
adnilas