Full storm

Denna vecka började som sagt med lite ledighet efter att ha jobbat i helgen som var. Oj, vad det blåser ute dessutom också. Det märks även när jag och Patrik varit ute och åkt. Patrik kom hit lagom tills det var dags för att börja med mat. Det blev lövbiff, klyftpotatis och persiljesmör. Det var länge sen vi åt stekt lövbiff. Annars så har jag gjort biffstroganoff på lövbiff.
 
Sen så har vi varit i Köping. Vi bowlade på eftermiddagen. Det gick bättre för mig den här gången än förra gången, men Patrik vann den här gången också. Men jag fick 2 strike och ett par spare idag. När vi hade bowlat våran timme så handlade vi på Willys. Det är ju inte så ofta vi handlar där.
 
Nu blir det en tv-kväll och höra hur det blåser där ute. Ha en bra kväll. ♥
#1 - - Heléna:

Det låter som att du har haft en bra ledig dag och roligt att det gick bättre på bowlingen idag - heja dig - snart tar du Patrik!!!!

Det blåser rejält här också! Skönt ändå att vi har sluppit översvämningarna som de har i vissa delar av landet - hörde att det var riktigt illa på vissa platser.

Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen finaste vännen och en riktigt fin ledig dag imorgon också! 💖

Stora kramar finaste Linda 💖💖💖

Svar: Ja, det var toppen dag igår. Det var så roligt att det gick bättre för mig denna gång på bowlingen.
Ja, det är skönt att vi också har sluppit översvärmningarna.

Stora kramar till dig också finaste vännen Heléna! <3 <3 <3
adnilas