Alla hjärtans dag! ♥

Denna fredag är Alla hjärtans dag. Att visa kärlek kan man visa vilken dag som helst på året. Så jag sa ifrån att få något denna dag i år. Men ändå fick jag en ask med geléhjärtan av Patrik. Han ville att jag skulle få något ändå.
 
Ändå har jag inte köpt något till honom eftersom jag sa ifrån att ge något till mig. Så kan det gå.. haha. Men Patrik kan ibland komma med lite blommor eller choklad utan anledning. Det är gulligt, men det är roligare att få sånt när man minst anar det.
 
Hoppas att ni har en trevlig Alla hjärtans dag och en trevlig helg! ♥
#1 - - Heléna:

Så fint av honom att ge dig godiset 💖 Jag håller med dig om att kärleken vårdar man hela tiden och det uppskattas mest när man får något när man minst anar det 😁

Hoppas du får en riktigt fin helg finaste Linda! Vi ska dippa grönsaker och titta på Mello ikväll.

Stora kramar finaste vännen 💖💖💖

Svar: Ja, visst är det? Då är jag inte ensam om att tycka så. <3
Tack detsamma finaste Heléna! <3 Jag jobbar denna helg. Men tittar på Mello ikväll. <3

Stora kramar finaste vännen! <3 <3 <3
adnilas