Malmköping

Denna helg håller på att glida mot sitt slut och en ny vecka börjar snart igen. Min extra jobbhelg denna sommar har jag avklarat nu. Jag överlede den trots värmen.
 
Under lördagen denna helg efter jobbet så var jag och Patrik till Malmköping. Patriks föräldrar har varit där ett par dagar denna vecka med deras husbil. Så vi var dit. Gick lite på marknaden och så var vi och lyssnade på The Barntwisters som tävlade i P4 Nästa. Tyvärr gick det inge vidare för dom.
 
Sen när vi skulle äta på resturangen på campingen så tog den 1,5 timme innan vi fick vår mat. Och när vi väl hade fått våran mat så var det inge bra kvalité på maten trots att det var lite dyrt. Jag kan acceptera att man kan få vänta lite extra på maten om det är mycket folk men inte i 1,5 timme.
#1 - - Billy.E:

Jag hoppas att ni begärde ny mat eller pengarna tillbaka? För sådan lång tid skall man inte behöva vänta! //Billy