Systerkryssning

Denna påsk (påskafton till påskdagen) så var jag och min syster Johanna på kryssning. Vi åkte med Cinderella. Denna kryssning bjöd min syster på, då det var en present som hon gav till mig när jag fyllde år senast.
 
Vi åt på buffén på kvällen på påskaftonen. Det fanns en hel del gott där som vanligt. Frukosten åt vi dock inte på buffén utan i en av dom andra resturangerna.
 
Underhållningen då? Vi var först och lyssnade på dansbandet Voize som uppträdde i Melody (kafeterian). Det var inget dansband som vi gillade, vi båda gillar ju dansband annars men inte detta. Då gick vi vidare till Etage istället.
 
I Etage såg vi Oscar Zia och sen en show också. The CocoLoco Experience heter showen, den var före och efter Oscar Zia. Oscar Zia var sådär, han brukar jag inte lyssna på annars. Det var många låtar som jag inte hade hört. The CocoLoco Experience var bättre i så fall. Många bra låtar och som man känner igen.
 
Det som var tråkigt var att trots att det var fint väder så blåste det kallt när vi var ute på däck. Så synd då både jag och Johanna ville sitta ute på däck.
 
God fortsättning på påsken!
#1 - - Anonym:

Skall skriva lite om min kommande kryssning om ca en månad när det närmar sig, men på den avgången verkar det vara hela 4-5 dansband som ska spela. hehe, vet inte vilket jag ska lyssna på :P