Kopparbergs marknad

Det är söndag idag och helgen går mot sitt slut och detsamma gäller septembermånad också. Året hithills har ju gått så fort tycker jag. Det gör väl resten av året också skulle jag kunna tro.
 
Igår kom jag och Patrik iväg på Kopparbergs marknaden. Som det var tänkt från början om vi skulle gå. Det var kallt som vanligt när man kom fram dit. Det blev lite fynd jag gjorde där, det blev:
 
Strumpor - det brukar jag för det mesta göra när jag går på marknader. För det är billigt på marknader. Där jag köpte dom var det 14 par strumpor för 100 kr.
Tomteuggla - jag gillar ugglor.
Finsk lakrits - det är så gott.
 
Ha en bra söndag på er! ♥
#1 - - Heléna:

Så många bra saker du köpte med dig hem från marknaden :) Hoppas du får en härlig kommande vecka fina Linda <3

Kramar <3

Svar: Tack, jag är nöjd med mina köp på marknaden. :D Tack detsamma fina Heléna <3
Kramar <3
adnilas

#2 - - Heléna:

Så många bra saker du köpte med dig hem från marknaden :) Hoppas du får en härlig kommande vecka fina Linda <3

Kramar <3