Mera i samlingen

Jaha.. Denna vecka har det blivit lite nya saker i muminsamlingen. Ops, så kan det gå. Mumintokig som man är. Dessa har det blivit i samlingen:
 
♥ Dekrations kula från Muurla.
♥ Mumin-te. Så nu har jag 4 st av dessa. Nu är det bara resten kvar som är 2 till.
♥ Muminmuggen Lätt snöfall. Nu har jag 38 st av dessa muggar.
♥ Skålen i samma tema som muggen. Nu har jag 5 st skålar.
 
Så det har blivit en del mumin denna vecka. Mumin-teet beställde jag från Kökets favoriter och dessa kostade 129 kr styck där. På andra ställen kostar det 199 kr. Så det är lite billigare där jag beställde ifrån.
#1 - - Billy Erikssom:

Ser man en chans att komma billigare undan för samma vara när man ändå är ute efter den så varför inte? Du har kommit långt i ditt samlande. Hoppas att det går att försäkra samlingen ifall olyckan skulle vara framme?

Svar: Ja, precis. En kollega tipsade att det var billigare på Kökets favoriter då hon gillar burkarna som teet är i. Det har kommit en bit i samlingen, men jag har inte tänkt på om det går på försäkring, ska kolla upp det. Eftersom det är inte billigt med muminsamlingen och har man tur så kan det vara värd en hel del.
adnilas

#2 - - Heléna:

Så roligt att du har köpte lite fler fina saker till din Muminsamling :)

Hoppas du får en riktigt fin start på den här veckan fina vännen <3

Kramar <3

Svar: Ja, verkligen. Så det har blivit en hel del i samlingen. Och det blir säkert mer. :)
Tack detsamma fina vännen. Jag har haft en bra start på denna vecka. <3

Kramar <3
adnilas