Ändringar!

Ojdå.. här har jag inte skrivit på över en vecka. Men det är för att jag inte visste vad jag skulle skriva om, då det inte händer så mycket mer än det vanliga. Med andra ord jobba och träffa Patrik. Det kanske inte så roligt att läsa om samma saker hela tiden.
 
Jag har ändrat lite på kosten igen. I alla fall dragit ner på sötsakerna och skräpmaten. Till en början. Det kan jag äta på helgerna om jag är sugen på det, men äter inte varje helg precis. Patrik har ju ändrat på sina matvanor också. Bra att vi båda gör det. Det går ju lättare om vi båda gör det så att man inte gör den andra sugen.
 
Ha en trevlig på er! ♥
#1 - - Heléna:

Ja det där med kosten är inte det lättaste. Vi är ju så olika som människor och har olika genetiska förutsättningar och ämnesomsättning. Jag håller i med Viktväktarna och har gått ner drygt 6 kg nu sedan mitten av januari så jag är nöjd. Hellre sakta men säkert än alla dessa återfall jag haft genom åren.

Hoppas du får en underbar helg vännen!

Kramar fin du 💖🌹

Svar: Vad duktig du är. Ja, det är bättre att gå ner i vikt sakta.
Jag hade en underbar helg vännen och hoppas att du har en bra vecka fina vännen. <3

Kram fina du <3
adnilas