Vårkänsla

Igår när jag var på stan för att fika med min fd kollega så köpte jag en ny gardinkappa till köket i en "vårig färg". Jag tycker att det behövs med en färgklick i mitt för övrigt vita kök i väntan på våren.
 
Det är roligt med nya gardiner ibland som man kan byta med när man känner för det. Jag har ju gardinkappor i vitt, svart, grått och lila sedan tidigare. Men inget som föll mig i smaken när jag skulle ta bort den röda gardinen efter jul och nyår. Sen så hade jag ljuslila gardinkappa i fönstret innan jul, så det ville jag inte ha igen nu.
#1 - - Heléna:

Så fint det blev i fönstret :D Det är verkligen roligt att ha några gardiner att variera med - ombyte förnöjer som man brukar säga :D

Hoppas du har haft en fin dag vännen <3

Många stora kramar finaste Linda <3

Svar: Tack så mycket fina du :D Jag håller med att det är roligt att ha några gardiner att variera sig med. <3
adnilas