Tulpanens dag!

Idag är det ju tulpanens dag. Så här ser mina tulpaner ut idag som jag köpte i helgen (se bilden). Så fina idag tycker jag. Min ledighet går mot sitt slut och inorgon är det dags för jobb igen. Men först ska jag njuta av min lediga tisdag.
 
Idag är det tänkt att fika på stan med en fd kollega. Då ska jag passa på att kika in i några affärer på stan också. Patrik och mamma fyller år i nästa vecka. Men dock så vet jag inte riktigt vad jag ska köpa till dom i present än.
 
Ha en bra tisdag! ♥
#1 - - Jenny:

Åhh så fina. Tuplaner är min favoritablomma sen barnsben :')

Svar: Ja, visst är det? Mina med. :D
adnilas

#2 - - Angelica Wåhlin:

Vilka fina! Mysigt med fika också :)

Svar: Tack så mycket. :D
adnilas

#3 - - Heléna:

Så fina tulpanerna är :D Hoppas det blev en mysig fika med din fd kollega och att dagen har varit riktigt bra rent allmänt :D

Stor kram finaste Linda <3

Svar: Tack så mycket, det blev en mysig fika med min fd kollega. Dagen blev lyckad. :D
Stor kram tillbaka finaste Heléna. <3
adnilas