Söndagsångest?

Helgen glider mot sitt slut, medans många kanske har söndagsångest för dom ska jobba igen imorgon så har jag inte det. För jag har jobbat under helgen. Med andra så tar jag helg nu, då jag är ledig i två dagar.
 
Det har snöat här idag, men trots snön så har jag köpt lite tulpaner. I väntan på våren. Jag brukar ju köpa några buketter under tulpansäsongen, men denna var årets första.
 
Ha en bra söndagskväll. ♥
#1 - - Heléna:

Så vackert med Tulpaner :D

Hoppas du får fina lediga dagar nu. Jag jobbar helgen som kommer istället.

Många kramar till dig finaste Linda <3

Svar: Ja, visst är det?
Tack, det ska jag ha. Idag blev jag dock väckt av att plogbilen ploggade här på gården. Hoppas att det går bra att jobba i helgen som kommer.

Många kramar tillbaka finaste vännen <3
adnilas