Mumindagen

Äntligen har jag denna muminmugg Mumindagen i min ägo, då jag köpte denna av en som jag känner som hade lagt ut den för försäljning på Facebook. Då hon hade fått en i julklapp och hade en sedan tidigare.
 
För er som inte vet så såldes denna mugg under just en dag i början av augusti 2018 i vissa butiker samt på nån hemsida. I begränsat antal. Men då jobbade jag den dagen den såldes och det var ju så stort ståhej då.
 
Så med andra ord så är det en specialmugg. Men jag kommer nog inte att använda denna, då vad jag har läst någonstans att denna kan vara värd en hel del.
#1 - - Heléna:

Så roligt att du fick tag på just den muggen och den är riktigt fin! Hoppas du har haft en fin helg vännen <3

Stora kramar finaste Linda <3

Svar: Ja, verkligen. Det är jag så glad över. Tack, det har jag haft. Jag har jobbat i helgen. Hoppas att du också har haft det vännen <3
Stora kramar finaste Heléna! <3
adnilas