Nya möjligheter!

Då var det en ny vecka med nya möjligheter. Jag börjar denna vecka med lite ledighet under måndagen och tisdagen då jag har jobbat i helgen som var. Med andra ord så har jag en kort arbetsvecka denna vecka.
 
Förra veckan blev det lite firande efter jobbet. Under onsdagskvällen så firade vi Elias (svåger) som fyllde år den 15 oktober. På fredagskvällen blev det en överraskningsfest för Linn (Elias sambo) som fyller 30 år den 31 oktober. Fast då blev det en nykter kväll men det blev inte så jättesent där då jag skulle jobba under helgen.
 
Denna vecka blir det mer firande då jag fyller år denna vecka. Men firandet blir på lördag. Och så blir det ett till firande av mig nästa vecka också.
#1 - - Billy Erikssom:

Vad fint, fotat, tyvärr så missade jag din frågestund, var inte alls meningen, om du har planerat en ny om ett tag så lovar jag att försöka fundera ut ett par frågor :) Haft fullt ös här så har knappt hunnit ens uppdatera mina bloggar :)

Svar: Tack så mycket. Inge fara. Ska försöka med en frågestund om ett tag igen. :)
adnilas