Mässa

Det har hunnit bli en ny månad sedan jag skrev här senast. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om under dessa få dagar jag inte har uppdaterat bloggen. Så kan det vara.
 
Under tisdagen denna vecka så var jag iväg på städmässa med jobbet, det var på Kista mässan i Stockholm. Intressant.. och det blev lite gratisprover också. Och så några pennor rikare också.
 
Nu blir det en lugn kväll här och ladda inför ny arbetsdag. Ha en bra onsdagskväll. ♥
#1 - - Heléna:

Ja, ibland blir det idétorka och då får bloggen vila :)

Ha en riktigt fin fortsättning på kvällen fina Linda <3

Kramar <3

Svar: Ja, precis.. och man vill inte skriva samma saker hela tiden heller. ;)
Tack detsamma fina du <3

Kramar <3
adnilas

#2 - - Billy Erikssom:

Lite Gratisprover är aldrig fel, det brukar jag med ha en tendens att samla på mig vid mässor och andra event, som tex när politikerna delade ut saker innan valet.

Svar: Ja, precis.. men roligt att testa också.
adnilas