Muminglas

Här om dagen så fick jag frågan om jag ville ha detta muminglas från Max av en fd kollega. Som en liten gåva. Det var ju snällt av honom. Han vet ju att jag gillar mumin så. I och för sig så är det många som vet det. Haha.
 
Skulle vilja ha fler av dessa glas. Haha. Men det är ju inte så ofta man äter på Max heller. Men men.. det är som det är.
#1 - - Heléna:

Så snällt att du fick Muminglaset :D Jag har två Muminglas med Lilla My på som kommer från Max :D Äter sällan där själv, men hittade glasen på en loppis för 5 kronor styck så då köpte jag båda två :D

Hoppas du får en riktigt fin kväll fina Linda <3

Kramar <333

Svar: Ja, det var snällt. Åh.. skulle vilja ha med Lilla My också. Jag äter också sällan på Max.
Ha en fin fredagskväll och helg fina Heléna. <3

Kramar <333
adnilas