Påskveckan

Tänk att vi redan är inne i påskveckan. Det känns som att det var nyss jul och nyår. Tiden har verkligen runnit i väg känns det som. Jag började denna påskvecka med att vara lite ledig då jag har jobbat i helgen som var.
 
Sen så jobbar jag bara på onsdag denna vecka. Så det kan man verkligen säga att det är kort arbetsvecka. Haha. På torsdag skulle jag egentligen ha jobbat men tog min lediga dag då istället när jag var på kursen på jobbet tidigare i år. När jag var på kursen så skulle jag egentligen ha varit ledig då.
 
Det händer lite saker i veckan som man har sett fram emot nu ett tag. I alla fall en av sakerna. Då man har planerat det sen i januari. Snart är det äntligen dags. Ska på kryssning.
 
Ha en bra start på denna vecka! ♥
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Jag kan inte annat än att hålla med...det har gått så fort!! Vet inte vart tiden tagit vägen men snart så är det midsommar igen ;-)

Önskar dig en fin start på påskveckan!

Svar: Ja, snart är det midsommar också. Tiden bara flyger förbi känns det som. :P
Tack detsamma!
adnilas