Små utflykter!

Idag ville jag till min mormor och morfars grav, för det var ju ett bra tag sen sist jag var där. Så jag och Patrik åkte dit. På vägen dit tänkte vi att vi gör lite utflykter till två ställen som är i närheten av graven. Den ena är Åsby hem & trädgård i Hallstahammar och den andra är slottet i Strömsholm.
 
Sagt och gjort. Först till Åsby och gick lite där. Jag köpte en ängel till graven. Sen åkte vi vidare till graven. Passade på att vattna blommorna när vi ändå var vid graven. Sen åkte vi därifrån till Strömsholms slott. Vi gick lite i slottsparken och satt vid en bänk en stund också.
 
Nu är det ladda inför en ny arbetsvecka som börjar imorgon. Helgerna går fort som vanligt.
#1 - - Heléna:

Det låter som en mysig dag! Jag ska jobba igen imorgon jag också för nu är den första semesterperioden över för mig. Ska vara ledig igen vecka 33 så det finns lite ledighet att se fram emot iallafall :D

Ha en riktigt fin och mysig kommande vecka fina Linda <3

Kramar <3

Svar: Det var det också. Ok, vad härligt att du har lite semester kvar. Här har jag inte haft semester ännu. Min semester börjar vecka 33. :D
Ha en trevlig helg fina Heléna <3

Kramar <3
adnilas

#2 - - Emma Engström:

Nämen wow så fint alltså! :D