Lite nytt

Mina lediga dagar håller på att glida mot sitt slut och imorgon är det jobb igen. Idag har jag varit på möte med chefen på hemtjänsten. Får börja i augusti/höst och kanske tidigare om det blir akut.
 
Efter mötet så gick jag till BeHagfullt och köpte några nya BHn. Det behövdes, då dom som jag hade håller på att gå sönder. Köpte 3 st på en gång så att jag klarar mig ett tag. Det blev dyrt, men vad ska göra när man behöver nya? Aja.. nu behöver jag inte köpa nya på ett tag i alla fall.
 
Skulle ha träffat en bekant till mig idag på eftermiddagen. Det var något med Mary Kay. Hon har nyligen börjat hålla på med det och behövde träna på det. Inget köptvång. Men i alla fall blev hon sjuk och vi bokade om detta.
#1 - - Heléna:

Alltid bra med ny bh, men de är ju knappast gratis tyvärr...

Hoppas du får en underbar helg fina Linda <3

Kramar <3

Svar: Precis.. det är ju inte billigt precis med BH.. köpte 3 st och det gick över 1000 kr.
Tack detsamma fina du <3

Kramar <3
adnilas