God fortsättning!

Jaha.. Under julafton och juldagen så har det varit lite julfirande på olika håll. På julaftonen så firade vi jul hos Elias och Linn i Munktorp. Med lite knytis och sen julklappsbyte. Jag hade bakat hallonpaj till fikat sen. Vi drog lotter när det var dags för julklappsbyte med nummer. Komiskt att jag fick svärfars julklapp och svärfar fick min.
 
Under juldagen idag firade vi jul hos mina föräldrar. Ännu mer julmat och lite julklappsutdelning. Nu har man tröttnat på julmaten. Haha. Imorgon på annandag jul så ska jag jobba igen.
 
Hoppas att ni har en bra jul med nära och kära samt att ni får en god fortsättning på julen. ♥
#1 - - Heléna:

Så fin gran :) Låter som att du har haft ett bra julfirande :) Jag jobbade julafton, men hade Calle och barnen här på kvällen och så var de här igår också och åt julmat på dagen :) God fortsättning fina Linda <3

Kramar <3

Svar: Tack så mycket! :D Det har jag haft, det låter som att du också har haft en bra julfirande. :D Tack detsamma fina Heléna. <3
Kramar! <3
adnilas