Ledig helg!

Det är fredagkväll och jag har en ledig helg framför mig.. så här fint var det på himmelen imorse innan jag begav mig mot jobbet. Får se vad helgen har att erbjuda. Det visar sig i alla fall. Hoppas att det fina vädret håller i sig. För det har varit rena rama sommarvärmen här dom senaste dagarna.
 
Nu blir det en lugn kväll här och titta på Let´s Dance skulle jag kunna tro. Om jag inte somnar i soffan vill säga. Aja.. det blir som det blir. Hehe.
 
Ha en trevlig fredagskväll och helg! ♥
#1 - - Heléna:

Hej fina Linda! Jag är tillbaka igen efter ett långt uppehåll. Hoppas allt är bra med dig!

Kramar <333

Svar: Hej fina Heléna! Välkommen tillbaka! Det är bra med mig. Sj då? Kramar <333
adnilas

#2 - - Heléna:

Jag har haft problem med lederna och utretts på reumatologen, men nu är det bättre iallafall. Just nu är jag dock lite sänkt av infektion som har bråkat med kroppen sedan i måndags, men det är på väg åt rätt håll iallafall :D Härligt att det är bra med dig :D

Kramar fina du <333

Svar: Det lät ju inte bra. Men skönt att det går åt rätt håll. :D
Kramar fina du <333
adnilas